累,生活。 Tired Life.

Tuesday, September 14, 2010

我什么都没有,
只是有一点吵。
我知道有关我的不好的消息一直在不停流传着。
我大概也懂是谁在背后搞鬼。
无所谓。
外面流传说我欠人家很多钱不还?
是吗?
可以叫那个人出来给我吗?
我的债主在哪里?
怎么我自己也不知道?
很可笑的是,居然有朋友信了。
跟我做朋友这么久,
我是怎样的人不知道吗?
甚至还有人说我花女朋友钱?!
曾经跟我交往过的女生,
我花过你们哪一毛钱了?
可以告诉我吗?
我郑广宥不会要花女生的钱!!
他妈的!
好想好想好好睡觉。
可是活跃的思绪缠绕着我。
算了,
我是怎样的人,我对得起我自己就好。
只有我自己最懂我自己。

I have nothing,Just abit noisy.
I know that bad news about has been in constant circulation.
I probably know who is behind all of this.
Its ok.Some1 spread out that I owe a lot of money?
Ya izit?
You can call that person out for me?
Where is my creditors?
How come I donno it?
Very funny is actually a friend of mine believed it.
Be my friend so long time ago,
What kind of person am I still donno?
Some people even say that I spend my girlfriend's money? !
Contacts with those girls I met b4,Have I spent any money of urs?
Can u tell me?
Mr Alien do not take girl's money! !
Damn!
Desiring to have a good sleep.
However, active thoughts haunted me.
Forget it,I am the kind of person, like I let down myself.
Only I know myself best.

0 comments:

Powered by Blogger.